Bedrijfsjubileum ISL

10-jarige samenwerking met het bedrijf Hänel

Welkomstwoord van Joachim Hänel

Beste Richard, beste Lukasz,
beste medewerkers van de firma ISL,

Dit jaar viert uw bedrijf zijn 10-jarige bestaan en dus ook de 10-jarige samenwerking met Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen. Deze 10 jaar zijn voorbij gevlogen. Desondanks zijn ze in onze continu veranderende maatschappij al een teken van wederzijds vertrouwen.

Ik associeer de afgelopen 10 jaar vooral met goede tijden en gezamenlijke successen.

Als ik terugkijk, werd deze samenwerking ook door de vooruitziende blik en de moed van u, Richard Lucas, mogelijk gemaakt. U hebt daarbij uw eigen concept ontwikkeld en dit ook met een zeer grote bijdrage van Lukasz Kantoch in de praktijk gebracht. U hebt datgene wat u bij ons hebt gezien en goed in uw concept paste overgenomen en aangepast en specifieke Poolse eigenschappen en sterke punten ingepast en in aanmerking genomen.

Daarmee hebt u met uw team het succes op de Poolse markt ingeleid. U hebt de tijd goed benut en de markt geleidelijk verder uitgebreid. Vandaag de dag kan men zeggen dat u een dragende rol op het gebied van ‘geautomatiseerde verticale liften en carrousels’ in Polen vervult.

Mede daarom bent u door Hänel uitgeroepen tot ‘Meest succesvolle partner 2005’.

Bovendien hebt u dit jaar met uw product ‘VendiShelf’ opnieuw een bijdrage geleverd en bent u daardoor een partner op omgekeerde wijze geworden – als leverancier van ideeën en producten. De eerste stap is hier al gezet met de wereldwijde presentatie van ‘VendiShelf’ op de CeMAT 2011, ’s werelds grootste beurs op het gebied van intralogistiek.

Beste Richard, beste Lukasz, beste medewerkers van ISL, ik wil jullie graag persoonlijk bedanken voor jullie bevlogen inzet in deze 10 jaar. Ik wens jullie en het hele bedrijf veel succes voor de komende jaren en hoop dat wij onze constructieve samenwerking op dezelfde wijze zullen voortzetten.

Joachim Hänel
Directeur Verkoop